Ulascemo2019 Seymaayyy gözün aydın canım normal doğum nasıldı kolaymiydi benimde az kaldı korkuyorum biraz 🙈
Seymaayyy Ulascemo2019 teşekkür ederım 💕 çok şükür kolaydı konturole dıye gıttım doğurdum dondum evıme 😅 çok kuran okundu onun hürmetine kolay oldu 1 saat sürdü toplam çok şükür