Ayyysss Slm kızlar 5 haftalık hamileyim fakat doktor bugün kese normale göre az büyümüş dedi sorun olur mu bu ne demek haftaya tekrar gideceğim ama kafama takıldı 5. Hafta bebeği görmek için erken mi içim hiç rahat değil bilenler yazsın lütfennn 😕😞
MerveeD Ayyysss tabıkıde erken ben 5 bcuk haftalık Ken ogrendım kese var bebek yoktu 1 hafta sonra gel dedı gttım 6 bucuk 7 haftalıktım bebegımi ve kalp atısını duydum bazı kısıler de 8 9 haftada görüp duyuyorlar ınsllah sizde gorursunhz
annesinin_beybisi Ayyysss ben 4+6 da gittim keseyi gormeye 5.5 mm dedi doktor ve bir sıkıntı olmadığını söyledi
Fatma4495 Benimde 4+5 bugün ama bugün ultrasonda hiç bişey göremedik maalesef kan 1527 ama bişey göremedik