Azranaz Merhaba sevgili annişer🤗benim 3 gündür dinmeyen diş ağrım var ve git gide şiddeti arttı agrıdan yanağım uyuştu artık😤gebelikte diş tedavisi yaptıran varmı
Mrvbdk Azranaz 31 haftalıgım canım 1 haftadır can çekişiyorum ağrıdan ama doktorum dün bsey yaptırmamamı söyledi 37den sonra yaptırırsan iyi olur dedi. Zaten bizden izin kağıdı almadan yapmıyorlar dedi
Duygubozkurt Azranaz ben şuan ağlıyorum resmen diş ağrısından diş ağrısı kadar berbat bişey yok canımdan can gidiyor resmen 😥😥
Azranaz Aynen bende öyle yemek yiyemedim şimdi hastaneden geldik ağrı kesici antibiyotik verdi hiçbirşey yapamam dedi😤