Kızlar 17 haftalık hamileyim. Oğlum olacak nasip olursa. Ama hala göbeğim hamile olduğumu belli edecek kadar büyümedi. Hafif bir büyüme var ben farkediyorum ama daha fazla buyuk olması lazım sanki. Çevremden de sürekli çocuk küçük olacak herhalde hicbirsey yemiyor musun niye büyümemiş hiç diye soylemler duyuyorum sinirlerim bozuluyor. Sizin de böyle miydi ?