Handekrkr Kızlar yarın doktora gidecegiz cinsiyet öğrenmek için .sizce öğrenebilir miyiz ? Siz kaçıncı haftada öğrendiniz bebeğinizin cinsiyetini ☺️
Gamzeates Handekrkr 12 haftalıkken öğrenmiştim ilk hamileliğim de bakalım bu küçük tırtıl haftaya 12+2 olucam inşallah kendini gösterir mi bakcaz 😇
Handekrkr Nebyaa yaaa çok güzel 😍😍 ben çok heyecanlıyım , bizim doktorumuz söylemedi bize cinsiyeti , göremiyorum demişti . Yarın başka bir doktorumuz ile şansımızı denicez 🙈
Handekrkr Sinem_20 ay darısı bize canım insallah ☺️☺️ Heyecan yapmadım hiç suana kadar ama nedense yarın için heyecanlanmaya başladım 🙈
Handekrkr Gamzeates oyyy kurban olurum 🧿 insallah sizinkide gosterir ☺️ Bizde yarın gidicez bakalım minik kurabiyem ne gösterecek bize ☺️☺️
Gamzeates Handekrkr çok garip cümle kurmuşum ama anladınız sevindim 😂😂 ayy hadi inşallah gösterir bize de haber veriinnnnnn
Handekrkr Gamzeates yarın haber edicem ☺️☺️ İnsallah gösterir diye dua ediyorum . Ne kadar heyecanlı ve farklı duygularmış 👼🏼👼🏼 Rabbim herkese nasip etsin 🤲