suslubocu 2 erkek çocuk sahibi anneler çocuklarınız nasıl anlaşıyor ev ortamı 2. çocuktan sonra nasıl değişti? Bugün cinsiyet öğrendik araları 3 yıl olacak
HGulsah suslubocu evde bazen öküz beslediğimi düşünüyorum 😂 Bogusuyorlar dövüşüyorlar pipime vurduuu küçük yumurtama vurduuuu derken 3.erkege hamileyim Allah yokluklarını göstermesin benim ev alıskın 😂
SutlacimiYedimmiBen suslubocu durumun ayni bnmki gibi aralari 3 yas kucugu 8aylik buyugu 3bucuk yasinda suanda yere yatrmis kardesini yastikla kavga etmeye calisiyor kucugude gülüyor 🙃
Yagmurdgdgn13 suslubocu aralarında 4 buçuk yaş var. Büyüğü 10 buçuk küçüğü 6 yaşında. Küçüğü uysal abisi de uysal ama biraz kıskançlık yapıyo. Şimdi kızım olacak. Ben ona abilik yapacam yok ben yspacam kavgası var.
HGulsah SutlacimiYedimmiBen bende hep arkamda ki dağlarım diyorum eşimde bunlar mı dağ bunlar bizi yer diyo😂😂😂
suslubocu Yagmurdgdgn13 Allah bağışlasın tam hayalimdeki durum 2 erkek 1 kız😁Ya benimki de kız olsa daha çok severdi diye düşünüyorum ama nasip bakalım neler bekliyor bizi 😅
Yagmurdgdgn13 suslubocu Allah razı olsun. Rabbim tüm çocukları bağışlasın.bi bakıyoruz büyüyorlar valla yıllar nasıl geçiyor anlamıyoruz.ömürden gidiyo