Ebruyulalii27 ilk oğlum 38 de 2800 doğdu hiçbir sıkıntı olmadı şükür 2. 36 haftada 2750 dedi dr ,sağlıklı olsun önemli olan bu tabi bende istyorum birazdaha tombik olsun bakalım heran doğum olucak cnku bebek kanalda 2 cm açıklık var 3200 olsun en az inslah 🥰