minikmucizemmmmmm Arkadaşlar çikolata kisti olup aşılama yaptıran var mı yoksa direk tüp bebek mi olmalı. Bi tüp bebek merkeziyle görüştüm aşılama önermem dedi doğal gebelik gibi o da dedi bilemedim açıkçası. Aşılama aşamasıda varken direkt tüp bebek mi olmalı 🙇🏼♀️
minikmucizemmmmmm Omay0707 ya bilemedim kuzum valla bu ayda klomen iğne kullancam olmazsa sonraki ay tüp bebek olur heralde😒
Omay0707 minikmucizemmmmmm bende bu ay klomen iğne tedavisi oldum bi kaç güne sonuç alıcam inşallah 😊 Eğer kısmetinde nasibinde varsa inan oluveriyor stres yapma 😊olumlu düşün inşallah güzel sonuçlar alırsın
minikmucizemmmmmm Omay0707 inşallah canım hayırlısı olsun hakkında. Benim testim pozitifti ama sonuç adet oldum inşallah sen olmazsın
yeniklasor Ben değil ama bı tanıdığım 3 aşılama deneyip olmamıştı sonrasinda ilk tüp bebekte tutmuştu. İnsallah sizde ilk asilamayla olur gerek kalmaz diğerlerine☺️
minikmucizemmmmmm yeniklasor ay nasip ya valla Allah nasip etsin yeter ki yani biz ne yaparsak yapalım 😒
minikmucizemmmmmm Herding_1433 maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼🤲🏼 Denicem bakalım duruma göre