Zuzuka Merhabalar , ben 7 haftalik hamileyim ve doktora gittim usm yapdim bakdi ve bana dölun kuchuk etrafindaki suyun mikdarinin chok oldugunu soykedi ve bende endishelendim , aranizda boyle olanlar oldumu?
okuyor Zuzuka detaylı ultrasonda çıktı suyumun çok olduğu. 22. Haftada. Gebelik şekeri nedeniyle olabilirmiş. Şeker testi yapılacak.
kartanesi02 Zuzuka çoğunlukla şekerden kaynaklı olabiliyor ama şekeri olmayanlarda da nadiren görünüyo benim ilk kızımdada fazlaydı şeker yüklemesi yapıldı yüksek çıktı şuan yine fazla 27 haftadayım yarın yine yükleme yapılacak sanada muhtemelen 24- 28 haftalar arası yapılır ama 7 hafta çok erken su fazlalığı için sanki
1prens1prenses1402 Benim ilk hamileligimde de suyum fazlaydı şekerime baktılar şeker cıkmadı suyun fazla olması bi sorun yapmadı hamileliğimde o yüzden endişelenmeyin