Hanımlar merhaba ben wee emzik biberon aldım ama herkes avent philisp biberon emzik al diye öneride bulunuyor şimdi ben ne yapayım doğum yaptıkdan sonra önce wee emzik biberonu kullanıp tutmazsa aventin emzik biberonunu mu alayım yoksa şimdiden gidip alıp kenara mı koyayım