mavisevdamm_m Chicco olandan alıp kullandım kıllı olanın ilk paketi açıldığında kullanırken biraz kılları döküldü doğru. Ama şuan ikinciye hamileyim ona da aynılarını kullanicam mesela hani döküldü de taragin kılı azalmadi belli bile değil ve banyodan sonra onunla tararken çok rahatliyordu. Diğer yanındaki taragida saçı konak olmuştu bebe yağı sürup tersten bir kere taramamla konaktan kurtulmuştu zaten saçları uzayınca onunla devam etmiştim kesinlikle öneririm.