Dün doktora gittik normalde 8+5 hamile olmam lazım son adet tarihime göre ama doktor 7 haftaya yeni girdiğini söyledi yani son adet tarihine göre küçük bir gebeliğin var ama sonuç olarak kalbi atan bir bebeğimiz var dedi geç döllenme olabilir dedi 3 hafta sonra geldiğinde hem adet tarihini değiştireceğiz hem doğum tarihini söyleyeceğim dedi bunu yaşayan anne adayları var mı arkadaşlar yani geç döllenme olan normal haftasına göre küçük görününen 🤔