Kızlar ben hep paylaşım yapıyorum burada 6 aydır Enfeksiyon var 16 sında regl tarihim birçok gebelik belirtisine benzer belirtim vardı artık oldu mu dedim?? Sağlık ocağındaki doktorum merkezdeki hastaneye tekrar gitmemi Enfeksiyon(sistit) belirtisi olacağını söyledi. Ve erken gebelik testi yaptım 5 gün falan var reglime Negatif çıktı. Enfeksiyon iğnesi olupta atlatanininz var mı bunu en son çare olarak doktordan istemeyi düşünüyorum