Nazay Ben aldım henüz bebiş doğmadığı için kullanma fırsatım olmadı ama arkadaşım memnun kaldığı için bende tercih ettim 6 8 ay arası rahat kullandı ek gıdaya geçtiğinde mama sandalyesi de olabiliyor , ben anne yani olarak aldım tekrar bir beşik alıcam tabiki