Bende bugün 4+5 im ultarasonda görünmedi bişey kan verdim bende bakalım hayırlısı sizde endişe etmeyin kahverengi akıntı tehlikeli değil diye biliyorum normal kanamaya dönmezse bişey olmaz inşallah bide benimde kaşık ve bel ağrım var 1 haftadan fazladır