gamzecee Kızlar idrar yolu enfeksiyonu oldum geçmeyince kültüre göre ceftinex 600 mg verdi 5 gün kullan dedi bu ilacı kullanan var mı aranızda acaba
Rukiye05 gamzecee benimde idrar yolu enfeksiyonum geçmeyince kültür testi verdim sonra ceftinex yazdı doktor
gamzecee Rukiye05 evet ilk önlem amaçlı toz olandan vermişti sonra kültürde üreme olunca ceftinex verdi 5 gün kullandım diğer gittiğimde sonuçta bitmişti
Rukiye05 gamzecee teşekkür ediyorum kullanmak zorunda kalacağım sanırım bu enfeksiyon yüzünden kullandığım kaçıncı antibiyotik bilmiyorum ama geçmesi lazım artık 🤦♀️
gamzecee Rukiye05 kesinlikle kullanın bende çok tereddütte kaldım hatta burada kaç kez sordum bu ilacı kullanana olmayınca tereddüt ettim ama enfeksiyon emin ol antibiyotikten daha kötü bebeğe zarar veriyor
Rukiye05 gamzecee haklısınız kullanacağım inşallah 🙏 zaten 36. Haftama girdim şu enfeksiyon işini halletmem lazım artık