Sevgi81 canım eyalet kuralları gereği fark var mı bilmiyorum,ben Bayern deyim bebek için çantaya koydugum hiç bişey kullanmadım hastane cıkışı,sadece kıyafetlerini giydirip cıkmıştım ,eğer kışa denk gelcekse doğumun hastane ortamı cok sıcak oluyor ,ben zorunlu sezaryen olmuştum sadece geceliğimi giymeme izin vermişlerdi ,normal doğumda ne giydirirler sana bilmiyorum