EgeveAnnesi Adana’da yaşıyorum hamile çekimim ve doğum için fotoğrafci arıyorum. Önerilerilerinize açığım ve kaçıncı haftalarda hamile çekimi yaptırdınız 😊
MelekMervertlek EgeveAnnesi sinem kobaneri gördüm arkadaşım yaptırdı çok memnu kaldı bende yenidogan çekimi yaptırmayı düşünüyorum
Ipekkarakus0 EgeveAnnesi tülay demirel harika bir fotoğrafcı ben kesinlikle kendisini tercih edeceğim bazı hastane ile de anlaşması var ☺️
Ipekkarakus0 EgeveAnnesi hastanede ki fiyatlarına baktım ben aslında hani doğum anı oda da felan 700 den başlıyordu paket paket zaten