Zeynep266 Yoksaannemiyimm ben şuana kadar gittiğimde soru sordu kilo ölçtü sadece ödemin var mı şikayetin var mı galan diye bide asi yaptı
minikdefnemm Zeynep266 beni de çok arıyo ne istiyo benden anlamadım 15. Haftada bi yapıştı aşı diye diye 20. Haftada izin verdi doktorum dedim 19+6da yine aradı gitmedim insana yapışıyorlar 🤣🤣 bi ben değilmişim iyi bari
Zeynep266 minikdefnemm bende burda tek olmadığımi gördüm gerçekten ve neden ısrar ettiklerini anladık 😂