Efraimmm hemde nasıl hep korka korka ılerledık bu günlere şükür.hayrlsıı hersey için diyorum bnmde 13 haftamda atıldı bnde 2 Kez kaybettm kan sulandırıcıve bagışıklık lada sıkıntım var baskılaycı hap kullanıyorum çok zorlu süreçlerden geçtik bzde kendımde rahatszlandım kaybedince. Şmdide saglıkla hayrlısyla kucgma almak nasip olurmu diyorum. bnm kafama takıcak illa birsey cıkıyor😥sonra