Dk16 Merhaba arkadaşlar bugün burada 3. Postum oldu😁 Ama aklıma takıldı 19+3 haftalık hamileyim detaylı vardı bugün Allah a şükür herşey iyi ama plesantan yukarıda midenin tam altında dedi gösterdi de zaten Sonra internette araştırdım plesanta yukarda olunca sezaryen olmak gerekiyormuş bebek aşağı inmiyormuş Bunu yaşayan ya da duyan oldu mu böyle birşey? Korkuyorum şu an 😑
Bahar54 Dk16 sikinti olmamasi lazim ya hem zaten yer degistirebilir daha cok erken sizin. Bu plasenta da nereye yerlessin sasirdi garibim 😀
Meloirmak Dk16 korkacak bisey yok zaten yukarda plasenta olması gerekiyor benim ki se suan eski sezaryen dikiş yerime yapışık eğer yukarı çıkmaz ise Doğumun erken ve çok riskli olacak ben daha çok korkuyorum suan sadece dua
Dk16 azemannesi ben de öyle biliyorum ama yorumlarda eğer yukarıda olursa sezaryenle doğum yaptırılıyor yazıyor üzüldüm durupduruken