berram41 Kızlar 30 haftalık hamıleyım ve eşim korona oldu bugun aradılar Dun test vermıstı. Şimdi sorum şu ben de test verecem olduki test pozitif cıkıyor saglıkcılar mı kan sulandırıcı falan getiriyor yoksa benım mı gidip almam gerek devlet hastanesi takıplıyım??
gmzkcl berram41 merhaba, doktorunuzla iletişime geçip kan sulandırıcıyı sorun. Kimse getirmiyor, kendiniz temin ediyorsunuz eczaneden. Ya birine aldırın ya da sipariş verdiğinizde getiren eczaneden rica edin