Ege25 BEnimde 2nci gebeliğim geçen hafta gittim herşey yolunda gidiyo ilk doğum normal adana da devlet hastanesi nde yapmıştım inşallah bunu da Beylikdüzü’nde düşünüyorum burda komşum 2cocugunu da devlette yaptı Beylikdüzü 2side sağlıklı çok şükür sonuçta özelde olsa devlette olsa normal doğumda iş bizde bitiyo sancimi zi falan hep çekeceğiz benim şuan son 2 gün klqdi 40 hafta dolmasına malum hava şartları çok kötü tek duam suqn dogumum baslamasini istemiyorum hastaneye ulaşmam çok zor yarın inşallah kontrole gideceğim doktor yarın orda imiş Sabriye hanım hava sartlqrina göre poliklinik olacakmis sabah arayıp öyle gideceğim