ikramomm canım benim kan değerim vitamin değeri çok güzeldi hiç kullanmadım 30 haftaya kadar geçen hafta sağlık ocağı izlenimine gittim tahlil verdim sonuç almaya gitmedim e nabizdan bakarım dedim hafta sonu benim elim ayağım boşaldı soluk alamadım ayakta durup kahvaltı hazırlayamadım girip bir baktım ki sonuçlarına ne görüm kan değerim anemi aşamasın da vitaminlerim hep düşmüş doktorumq attım ilacalrimi kullanmam gerektiğini bebek büyüdüğü için senin depolarını kullanmış dedi şuan düzenli 1 hafta kullanmaya başladım kendime geldim doktor yazmışsa boşuna yazmıyor inanki