zhloyn canım bende 7 gün önce doğum yaptım bebegim kanala inmemişti ama dogum anında sancı cekerken indi biraz bebege baglı bi durum galiba çünkü hiç yürüyemedim kramplarım yüzünden egzersiz spor falanda yapmadım rahat bi dogum geçirdim inşallah hayırlısıyla al bebegini kucagına ❤️