beyzahuseyin Ayserdemce doğum yapmadım canım daha ama 26. Haftamdayım başından beri şehir hastanesine gidiyorum çok memnunum
beyzahuseyin Ayserdemce Mustafa beye gidiyorum ben 1 kere Özlem hanıma gittim ikisinden de çok memnunum