Zezell canım dün gittiğimde sordum cinsiyeti diye birdahaki gelişine inşallah dedi. Birde ikili test konusunda biraz kafam karıştı normalde yalnızca ikili test yaptırılabiliyor bildiğim kadarıyla. Ama gittiğim hastanenin prosedürümüdür nedir dörtlüde bakılan afp diye birşeye de bakılması gerektiğini diretiyorlar. Hal böyle olunca açıkçası yaptırmayı düşünmüyorum. Doktoruma sordum siz ne düşünüyorsunuz diye şahsi fikrim olarak soruyorsan ben yaptırmadım herhangi bir sorun olursa (Allah korusun) aldırmayı düşünmüyorsan yaptırma dedi. Çevremde de 9 ay hasta çocuk doğacak diye bekleyip sapasağlam doğuran insanları çok gördüm bu yüzden yanlış bir sonuç çıkar da hamileliği. Zehir olur diye korkuyorum