Emirasaf-annesi Pazar günü saat 22.02 de kavuştuk biz benim hala sancım oluyor kızlar belimde ağrı var sağ tarafta ağrı karnıma sancı giriyor aynı şekilde bebeğimde de var kontrollerimiz yapıldı parça vs kalmamış bende de ama sancı mahvediyor beni de bebeğimi de
Ezram2121 Emirasaf-annesi aşkım yediğin bişey dokunmuş size bebeğini emziediğin içinde onunda sütüne karişmiş yediğine içtiğine dikkat et 40 kadar yoksa hep böyle sancin olur bitanem bol bol su bide hoşav yee
guzelbebegimmmmm Emirasaf-annesi valla benim 15 gün falan sürmüştü en az. Sürekli sancılarım ağrılarım oldu