Medine46 ben de20.haftalarımda felan başlamıştım.Takım almadım ben hepsını tek tek aldım. Erken dogum rıskım de var herşeyımı erkenden hazırlamak istedim. Su an 31.haftamdayım. Odam hazır cantalarım hazır,kızlarımın da hazır olmasını beklıyorum i.vaktıyle gelırler ınşallah sizinkilerde 🙏🏻🙏🏻