Akca01 Nebyaa ilk kez duydum 😊😊 ben 33 esim 35 banada bakar mısınız z rica etsem. Cinsiyet ogrenemeeik henuz. 16haftalik
SeymaYC @Nebyaa Ben 31 üçe böldüm 1 kaldı eşim 32 olcak Mart’ta 4e böldüm 0 kaldı erkek oluyir doğru muyum:)
Aselsevde Nebyaa hiç bişey anlamadım yazdığınızdan ama neyse bn biliyorum zaten tutuyomu diye merak ettim sadece 😄