Şu anda 12 haftalık normalde Ümit hastanesine gidiyorum ancak ense kalınlığı ile ilgili bir sorun gördü doktorum tıp fakültesine sevk etti yarın prof.randevum var inşallah sağlıklıdır evladım🙏benim ikinci hamileliğim bir kızım var 2.5 yaşında umitte olmuştu doğum.bunda eğer sorun olursa tıpta devam etmeyi düşünüyoruz