SedaManavolu Arkadaslar bugüne kadar kasık ve bel agrım dısında doguma dair bir belirtim olmadı. Bugün her tarafm agrıyor cok halsizim. Acaba bu dogum belirtisi olabilirmi? Benm gibi olup doguma giden varmı? Hiç iyi hissetmiyorm lütfen yardm edin.
MahmutDilanDemir SedaManavolu bende 39 haftalığım hiç yatamiyorum aynen çok halsizim hiç iii değilim aetık son günler ya ondandır bence
Sinem52 Bende bu hafta 39 dayım senin gibi hissettim hep dün gece kasik agrisi bel ağrısı yaşadım bugün doktorum alttan muayene etti ama birşey çıkmadı. Artık sonlara geldiğimizden halsizlik olması normal canım bende aynıyım 😉