mirayveannesiii Kızlar 16+5 de doktorum %95 kız ama alışveriş yapma kıza yönellik dedi, sonra biraz çikolaya ye su iç gel 15 dk sonra dedi tekrar gittik 15-20 dk tekrar baktı yine aynı şeyi söyledi değişir mi aceeebaaaaa😂
Melekk12 mirayveannesiii kuzum alışveriş için daha erken bence yaza doğum yapacan simdi hersey kışlık bence sen 20 li haftalarda yapılan ayrıntılı ultrasonu bekle orası net çıkar zaten sonra gönlünce yavaş yavaş yaparsın alışveriş acele etme ❤
BMelek mirayveannesiii bu haftalarda degisme olmaz gibi geliyor ama detayliya gidecekseniz yada bir sonraki kontrolu bekleyin derim. Birseyler alicaksanizda hem kiza hem erkeginde giyebilecegi seyler alin ☺️
mirayveannesiii Melekk12 kışlık aldım hep zaten ama 6-9 ve 9-12 aldım ortak renkleri diğerleri yazlık alıcam İnşallah 😂 bekliyorum deyatlıyı sabırsızlıklaaa
babyhapyy_12 Bende 16 haftalıkken yüzde 90 kız dedi benimde şüphelerim oldu sonra İstanbul’a tatile gittiğimde 2 doktorada gözüktüm ikisinde kız dedi 3 doktor da kız dedi ben artık eminim kız olunca pek yanılma olmuyor canım 😂
mirayveannesiii BMelek 3 alt üst takım aldım, 3 tane tulum, bi tane beşli zıbın takım, iki tane pijama hepsi ortak renk aldım😂 bu ay içinde aricaklar detaylıya randevu vercekler bakalım🤭
RaYaRY Valla alışveriş yapmadan duramıyorum benimkininde cinsiyeti belli değil bu heyecan bambaşka rabbim hakeden herkese evlat nasip etsin
mirayveannesiii RaYaRY aminnn inşallah🙏🙏 bende duramıyorum, ana kucağı, küvet seti falan aldım geçen bimden😂 şimdi %95 kız dedi ciciş ciciş elbiseler almamak için çok zor duruyorum mm🤭
Melekk12 mirayveannesiii iyi yapmışsın ortak renklerden başlamak en mantıklısı net olursa pembe ya da mavi doldur sepete gitsin 😂😂