Kızlar ben normalde bana ilk denilene göre 6+6 haftalik gebeyim. 4.haftada kese gorundu 6+2 de bebek göründü yani 4 gün once. Ama doktor kalp atışını duyamadı bu hafta için tekrar gel dedi bugün kanamam oldu acile gittim alttan kanamaya baktılar az var dediler kan idrar aldilar tahlil yaptilar saatlerce bekledim sonra acilden başka bir doktora yönlendirdiler ultrasonda bu doktor da bakti kalp atisini duyamadi benim 6+6 hafta sandigim gebelige 6+1 dedi. Yine 1 hafta sonra gel tekrar bakalim dedi progestan verdi saldı. Ben anlamıyorum bu çocuk buyuyo mu kuculuyomu sinirlerim cok bozuldu. Benzer durum yasayan varmi lutfen yardimci olun🥺