26 Aralık’ta adet oldum 6 ocakta lekelenme gibi bişey oldu 3 gün sürdü idrar testi yaptım negatif ckti ilk günü sizce bu yerleşme kanaması olabilirmi. Normalde yerleşme kanaması sonraki adet tarihine yakın olur diyorlar benim sonraki adetime 10 günden fazla var hamile kalıp yerleşme kanaması erken olan( adetten 10 gün sonra falan ) varmı aranızda ??