Hanımlar merhabaa..
Bugün takvime göre regl günüm fakat regle dair hiçbir belirtim yok normalde sancılı geçiririm az da olsa. Bi kaç gündür üzerimde bi yorgunluk, halsizlik var kasıklarımdada ara ara ağrı oluyo ve vajina bölgemde batma oluyo. Sabah umutsuz bi şekilde test yaptım negatif. Bu şekilde olup pozitife dönen var mı acaba. Umudumu yitiriyorum yavaş yavaş..