ebru2871 17+2 ydi. Hatta sırtüstü yatmış telefonla oynuyodum karnimda pat diye bişey oldu. O neydi öyle be diye kafamı kaldırıp karnıma bakmıştım 😂 çok güzel bir his ama insan hissediyor tekrar duymak istiyor.ve ben o ana kadar hamileyim diyemiyordum. Evet olduğunu biliyorsun ama ilk hamilelik olduğu için birazda hissetmeden kabullenemedim. Bu seferde sabah akşam oturup beklemeye başlamıştım tabi düzenli olmadığı için bu süreç baya zaman almıştı 😂