Afynl_03 gelen 2 yıl durmuyor . Yeni gelen doktorlardan birine gittim geçen hafta üslup ilgi alaka çok güzel ama tecrübe hiç yok hemde beni baya korkuttular bebeğin kafası sıkışmış diye koştur koştur özele gittim. Öyle bişey yok ben böyle saçmalık duymadım bebeğin olması gereken yerde dedi özelde gittigim doktor. Bu yüzden devlet beni baya korkutuyor.