Bernaalim Kızlar 7+ 4 günlük olduk biz ama kesenin etrafında kanamalar göründü ilaç verdi altan kullanmalı bu durumu yasayan var mı
umayben Önceden kese etrafında kanamanız yok muydu ve lekelenme oldu mu acaba? Ben de alttan progestan kullanıyorum ama benim keseb biraz aşağıda diye
Cancan_1834 Ben yaşadım canım progeston verdi altyan kullandım agır kaldırmadım iş yapmadım her gün suya kenzul ars duası okuyup şifa isteyerek içtim gecti :) kesenin etrafındakı kan daha sonra yok oldu sanada önerim
Cancan_1834 Bu arada o progestonu muhakkak kullan iyice içeri it uzun süre wc cıkma allahın izniyle gececek sakın moralini bozma