Ezgiulucan Kızlar selamlaar 🥰artık 31 haftalık olduk. Yan yatmaktan geceleri sırtım ağrıyor 😣 Ne yesem midem yanıyor 😣 sizde durumlar nasııll🥰
Makskala Ezgiulucan aynı durumdayım hatta sırtım ağrımaya başlayınca çok korktum ay doğuracak mı acaba diye.
Ince_imral Ezgiulucan ben 27 haftalık oldum İnan şimdiden başladı şikayetlerim sırtım ağrıyor hiç uyuyamıyorum çok hareketli Bebeğim uyutmuyor ah bide gaz sancısı o hepsinden beter 😫
2022melisa Ezgiulucan yarın 31 iz bel sırt ağrısı yatmaktan tutulan vücut mide yanması güçlü kuvvet lı tekmeler her an nerden geleceği belli olmayan 😂
Maviyisevenkadin 30+2 ben de. Gece uyurken sağdan sola veya tam tersi dönerken biraz zorlanıyorum. Gündüz hiçbir sıkıntım yok çok şükür. Çok uzun süre oturunca ayağımı yastık üstüne uzattığım için popom bir süre sonra ağrıyor ağırlık oraya kaydığı için.
Ezgiulucan Ince_imral 3 gündür kabızım bende. Hamileliğim boyunca hep kabızlık yaşadım. Ne kullandıysam çözüm olmadı😣
Ezgiulucan 2022melisa ayaklarını bazen kasıklarımda hissediyorum😬 Allah hepimize yardım etsin yolumuz azaldı iyice🥰
Ince_imral Ezgiulucan bende de oluyor canım arada kayısı varya gün kurusu da deniliyor onun hoşafını yapıp ye birebir faydası oluyor
Gulturann Ezgiulucan uyurken dönüşlerde sıkıntı oluyor ağrım oluyor dün kontrolüm var di normal dedi doktor
NBA Ezgiulucan 30+5 günlük olduk hep streslerim var günlük hayatta bebeği etkiliyor mu bilmiyorum yarın kontrole gidicem kalp çarpıntım kalça ağrım hep var ve bebeğim geçen haftaya göre az hareket ediyor mide bulantım olmadı bu gebeliğimde
Helink Ezgiulucan AL benden De o kadar bugün tam 31.haftam miğdem yanıyor ağzıma su geliyor geceleri tuvalete gitmekten yatamıyorum 🙈 doktor 8 Mart gibi gelir dedi bakalım
Gamzeipek Ezgiulucan slmm bendede durumlar aynı kramplar mide yanmaları yan yatmalar sert tekmeler bide tabi doğum korkusu
incikinannesi Ezgiulucan 30+2 🤗Ara ara tutan mide yanmaları bacakların ayrılıyormuşcasına hisler sanki altına işeyecek gibi olmalar ara ara bi yere toplanmalar falan ama bugünümüze de şükür eminim aklıma gelmeyenler de vardır 🤭