16+ 2 günlük hamileyim. Normalde panik atak anksiyetem var. İlk zamanlar hiç rahatsız olmuyordum. Belki biliyorsunuzdur en kötü şeyler istemsiz aklınıza geliyor bu hastalıkta Allah kimseye de yaşatmasın. Tabi onun dışında çok tuttu mu titreme ağlama huzursuzluk hepsi oluyor. Ama beni şu 2 haftadır sürekli durduk yere ortada birşey yokken acaba bebek iyi mi yaşıyor mu diye sürekli kafama takılıyor bu yüzden geçen hafta kontrole gittim bu hafta yine aynı şeyler kafamda dolanıp duruyor acaba bebeğe birşey olsa anlarmıyım? Of lütfen yardımcı olun. Allah şimdiden razı olsun biraz da bu tiktoka gitmiştim daha da girmem orda akım varmış hep karşıma çıktı bebeği karnında düşenler ölenler Allah yardımcıları olsun o da beni etkiledi