Herkese selam gebeyken hasta olup hemen iyileşen varmı acaba 10 gün boğaz ağrısı batması yaşadım şimdi de sağ kulağım üşüyor başımda ağrı hop hop ediyor kafamın ici ne iyi gelir ne yapmalıyım ilaçta parol kullanıyorum ama faydası yok onun hastaneye gitsem de bişe yapmiyolar hamileyim diye 29 haftaligiz her hafta farklı bir ağrı ile karşılaşıyoruz çok zor gebeyken hasta olmak helede kimseniz yoksa bakacak eşinizden başka daha zor inanın geceleri zaten şiddetleniyor anlamıyorum neden ateş öksürük boğaz ağrısı kulak ağrısı hepsi aynı anda oluyor bide bel ağrım var anlatırken benim içim karardı resmen neyse ne iyi gelir acaba bu duruma