yelooo ben de bagi easyfold 2 aldım. Kaliteli duruyor gerçekten daha kullanmak nasip olmadı ama puseti de var normal araba olarak da kullanılıyor, çift yönlü falan o açılardan güzel. Bana ağırlığı biraz fazla geldi açıkçası belki kendim ufak tefek olduğum için boş hali yaklaşık 10 kg. Chicco ohlala 2 var mesela boş hali 3,8 kg. Ama bagi kalite olarak da görsel olarak da güzel