Gamzeli_anne_ -M123- Bende 33+5 te gittim 2550 dedi bana da az gibi geliyo ama normal kilolari galiba
-M123- Annenaz bide artık doğum pozisyonu almaya başlamış başı aşağıdaymiş Buda iyi değil mi biraz strese giriyorum
Annenaz -M123- o da iyi benimki de uzun zamandır başı aşağıda . Makat gelişli olsa bide dönmesini beklerdik.