Benmde şuan ikinci gebeliğim ilki epidural sezeryan olmuştu ve bence çok rahattı hemen ayaklandım sadece baş ağrısı oluyor biraz onuda kahveyle idare ettim sadece temmuzda olduğundan doğumum sıcaktan dikiş yerleri terleyip biraz yanma hissi veriyodu onun dışında bence gayet iyiydi. Öyle aşırı ağrı falan olmuyo . ✨