kontrole geldim bugün bebeğin suyu bitmiş kalmamış nerdeyse dedi ama gelişiminde sıkıntı yok dedi 2.500 olmuş kilosu hareketleri azalmış dedi uzun bir nst ye bağladılar şimdi belki ciğer geliştirici yapabiliriz dedi bebek ters dedi bir sürü bişey bu tarz birşey yaşayan oldu mu acaba ? Korkuyorum 😞