Esra-dnmz ben yaptım. Normalde odalar iki kişilik. İstersen tek kişilik oda tutabiliyorsun cüzi bir miktar ödeyerek. Temizlik ve konfor açısından rahat oluyor. Özel hastane ve devlet hastanesi arasında bir yerde diyebilirim Üni hastanesi için. Devlet gibi değil, özel kadar da iyi değil. Kapı süslemesini, bebek yatağı süslemesini falan Üni.de de yapabiliyorsunuz.