mirayveannesiii ilk doz iki gün falan ağrı yaptı hafifçe şişti aşı yapılan yer ama ikinci doz hiç ağrı yapmadı. Bence hareket ettirmek lazım ben ikinci dozda aşı olduktan sonra ağrım başlayınca spor yapmıştım, kası hareket ettirmek daha iyi geldi bence. Hiç oynatmayınca kaskatı kalıyor kas iyice ağrıyor