Bende bugün girdim çatıya doktor tombik
parmakları ile muayene etti. Bağrdım ay diye kendimi kastm geri çektim acıdı biraz o an ama 1 dk filan sürdü. Sonrasında hiçbir ağrı bşy yaşamadm şükür. Ama doktor bu muayeneye kendini hzırla doğuma yakın sık sık olursun dedi