Kızlar selam, gittiğim hastane doğum ücretini çok artırmış 39. Haftadayım şuan 5.000 tl idi şimdi 7,500 tl diyor doğum paketi ile birlikte. Sizce hastane değiştirmek şu saatten sonra mantıksız mı ?? Doğum teminatım var 4.000 tl ama üzerine yine de k kadar vermek fazla geldi açıkçası sizler ne düşürsünüz merak ettim. Çakmak erdem hastanesi var orada doğum 4,500 tl imiş